قیمت لبخند هالیوودی

طرح لبخند هالیوودی

اصلاح طرح لبخند کامپوزیت

لبخند یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد روابط اجتمای و کاری میباشد از این رو داشتن لبخند زیبا نیازمند هماهنگی اجزای صورت از رنگ پوست و فرم لب ها تا جایگاه دندان ها و سفیدی آنها میباشد.

چرا باید از خدمات اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت استفاده کنید؟

عدم یکدستی  و نظم در چینش دندان های و همچنین رنگ نامناسب و یا شکستگی دندان موجب میشود لبخند زیبای شما از بین برود  روش های متعددی در جهت رفع مشکل و اصلاح طرح لبخند وجود دارد

بسیاری از افراد معروف در سراسر دنیا به جهت تاثیر گذاری بیشتر و بهبود شرایط شغلی خود اقدام به اصلاح لبخند میکنند بدلیل اینکه خدمات اصلاح طرح لبخند یکی مهم ترین خدمات زیبای ودندانپزشکی میباشد که عموما افراد از وجود آن بی اطلاع هستند و اطلاعات کافی در این زمینه وجود ندارد.

انواع طرح لبخند

پس از بازدید و انتخاب رنگ، این به شما بستگی دارد چه قالب مناسبی را انتخاب کنید. قالب می تواند در تغییر چهره و لبخند فرد تاثیر بسزایی داشته باشد. شکل و فرم لمینت توسط 6 دندان شیری تعیین می شود.این 6 دندان دارای دو دندان ثنایای مرکزی، دو دندان ثنایای جانبی و دو دندان نیش هستند. در این فرآیند جفت دندان ها مربع یا مخروطی یا گرد بدون گوشه هستند و پوسته لمینت نیز به همین ترتیب ساخته می شود. هنگام طراحی لبه ها، می توانید یک منحنی صاف و یا برعکس، یک شکل تیز برای آنها ایجاد کنید.

طراحی جمع و جور

در این مدل شکل دندان های جلوی مرکزی و خارجی مربع و لبه های آن ها گرد است. دندان های نیش در این طرح صاف هستند. طرح لبخند خشمگین انتخاب خوبی برای مردان و زنانی است که می خواهند شخصیت خود را قوی و قدرتمند نشان دهند.

طراحی خاص یا برجسته

دندان های جلو در این فرم مربع و لبه های آنها گرد و بدون گوشه است. لبه های خارجی دندان های جلویی بیرونی گرد و دندان های نیش نوک تیز هستند. طول دندان های کناری جلو کمی بیشتر از همتایان خود در سمت جلو است.

طراحی گرد

در این طرح که گفته می شود در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد، لبه های دندان های جلویی وسط و بیرونی کمی گرد است و طول جفت بیرونی بلندتر یا کوتاه تر از دندان های جلویی است. لبه های نیش نیز کمی ضخیم تر و تیز نیستند.

طرح متمرکز

این الگو از همه جهات شبیه الگوی فوق است به جز فرم دندان های جلو. این دندان ها مربع هستند و لبه های گرد ندارند.

طراحی کاربردی

این مدل کاملا شبیه به استایل Enhanced است اما تنها تفاوت آن در شکل نیش است.در این نوع هر دو دندان نیش دار به آن اشاره می کنند.

طرح هالیوود

طرح لبخند هالیوودی شباهت زیادی به مدل تهاجمی دارد با این تفاوت که در این سبک دندان های جلویی بیرونی برابر یا کمی کوتاهتر از دو دندان وسط جلو هستند. این نوع الگوی لبخند در بین مردان زیادی دیده شده است.

اصطلاح طرح لبخند چیست؟

اگر فردی لبخند بزند و متوجه شود که در یکی از اجزای لبخندش مشکل زیبایی وجود دارد، ممکن است نیاز به اصلاح لبخند داشته باشد. به عنوان مثال تصور کنید که برخی از دندان های جلویی فرد کج است یا از بین رفتن شدید مینای دندان یا تحلیل لثه دارند. این به طور طبیعی بر زیبایی لبخند تأثیر منفی می گذارد و تصویر نامناسبی از چهره فرد هنگام صحبت یا لبخند منعکس می کند.

هنگامی که مشکلات دندان های جلویی، لثه یا مینای فرد با یک روش دندانپزشکی برطرف می شود، گفته می شود که در صورتی که لبخند فرد مشکل زیبایی نداشته باشد، طرح یا اصلاح لبخند انجام می شود.

بنابراین به طور کلی زمانی که مشکلات و عیوب مربوط به هر قسمت از لبخند اعم از دندان، لثه، فک و لب وجود دارد، مجموع اقدامات دندانپزشکی انجام شده برای رفع این مشکلات، طراحی لبخند یا به اصطلاح طراحی لبخند است.

اصطلاح طرح لبخند

اصطلاح طرح لبخند

لبخند هالیوودی چیست و عوامل مهم آن

دندان هایی که در هنگام لبخند زدن زیبا هستند، لبخند هالیوودی نامیده می شود. لبخند زیبا یکی از مواردی است که در زیبایی چهره افراد تاثیر زیادی دارد. برای داشتن یک خنده خوب باید لبخندی زیبا و هالیوودی داشته باشید.
درمان و زیباسازی کامل در زمینه دندانپزشکی به ویژه زیبایی از جمله لبخند دندانپزشکی هالیوودی نیازمند مراقبت و نگهداری از دهان و دندان پس از درمان است. به عنوان مثال، سفید کردن دندان ها باید هر از چند گاهی تکرار شود تا درخشندگی دندان ها دائمی و حفظ شود.

دندان های چینی بی کیفیت ممکن است پر یا شکسته شده و نیاز به تعویض داشته باشند. اتصال کامپوزیت دائمی ممکن است لکه دار شود و باید تعمیر یا تعویض شود. روکش های دندان معمولاً هر 10 تا 15 سال یکبار نیاز به تعویض دارند. اصلاح لبخند لثه ای نیز باید با گذشت زمان بهبود یابد.
طراحی لبخند ترکیبی از هنر و علم دندانپزشکی برای ایجاد یک طرح لبخند زیبا بر اساس آناتومی صورت شماست که نیاز به کمک دندانپزشک دارد. البته عوامل در ایجاد لبخند زیبا موثر هستند که از آن جمله می توان به سن، رنگ، فرم دندان، فرم لب، خطوط صورت، جنسیت و آناتومی فک اشاره کرد.

اصلاح طرح لبخند هالیوودی

عکس طرح لبخند هالیوودی

عکس طرح لبخند هالیوودی

 

رعایت بهداشت دهان و دندان میتواند تا حد زیادی از تخریب دهان و دندان جلوگیری کند

آیا فقط با مشکل دهان و دندان باید اقدام کنید برای اصلاح طرح لبخند؟

شما اگر تمایل دارید که طرح لبخند شما اصلاح شود میتوانید از این خدمات استفاده کنید لبخند نقش مهمی در روابط احساسی و اجتماعی و کاری دارد اگر لبخند ناخوشایندی داشته باشید تاثیر آن را در زندگی خود خواهید داشت.

قیمت طرح لبخند هالیوودی

قیمت اصلاح طرح لبخند به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسته به میزان و نحوه ی ارائه ی خدمات اصلاح طرح لبخند و هزینه ی مواد مصرفی میتوان گفت که اصلاح طرح لبخند هالیوودی هزینه های مختلفی دارد در این روش که ترکیبی از ورش های مختلف میباشد و معمولا نیاز به جراحی های مختلف و روی دندان و دهان وجود میتوان بسته به نیاز بیمار هزینه های مختلفی متناسب با میزان مواد مصرفی ارائه داد.

اما در حالت کلی هزینه ی اطلاخ طرح لبخند وابسته به عوامل مختلفی است که بعد از مشخص شدن طرح درمان توسط جراح و دندانپزشک مشخص خواهد شد و نمیتوان به حالت کلی قیمت مشخص کرد

گاهی اوقات نیاز است که دکتر متخصص طرح لبخند قبل از اقدامات نیاز باشد تا جراحی فک روی صورت شما انجام دهد.

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند یکی از عواملی است که در اعتماد به نفس شما تاثیر بسزایی خواهد داشت اصلاح طرح لبخند نقش بسزایی در زیبایی لبخند و دندان های شما خواهد داشت.

هارمونی و هماهنگی اجزای صورت و لبخند یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی چهره می باشد که یک دندانپزشک و متخصص زیبایی باید هماهنگی و ارتباط این اجزا را با هم برقرار کنند. شما با مراجعه بهترین دکتر اصلاح طرح لبخند می توانید این ارتباط را حفظ کنید.

طرح لبخند دندان چیست؟

اصلاح طرح لبخند و طراحی در آن مجموعه ای از اقدامات زیبایی شامل ایمپلنت دندان لمینت دندان , کامپوزیت روکش های سرامیک و غیره است توسط آنها رنگ شکل و فرم موقعیت اجزای صورت و دندان ها شکل جذاب برای شما فراهم آورد اصلاح طرح لبخند فقط برای افرادی که دارای دندانهای خراب شکسته و مناطق هستند انجام نمی‌شود بلکه در تمام افرادی که حتی دندان های سالمی دارند می توانم از خدمات اصلاح طرح لبخند کلینیک دکتر وحید دهقان منشادی استفاده کنند عواملی که در انتخاب و طراحی لبخند شما موثر هستند شکل صورت جنسیت سن و انتظارات شما می باشد که در زمان مشاوره پزشک متخصص مشاوره لازم را به شما خواهد داد انواع اقداماتی که در طراحی لبخند انجام میشود در مورد دندان کامپوزیت دندان ارتودنسی اینپلنت دندان روکشهای تمام سرامیک و بلیچینگ است.

به رخ کشیدن زیبایی لبخند شما بسیار جذاب و در عین حال محبوب است. لبخند به عنوان یک برنامه درمانی یکپارچه با هدف بازگرداندن زیبایی شکل، اندازه و رنگ دندان ها انجام می شود.

راهی برای افزایش زیبایی لبخند شما است. نه تنها ارزیابی ساختار دهان، بلکه ارزیابی چگونگی بهبود لبخند شما با استفاده از ویژگی های زیبایی شناختی مانند تقارن، تناسب و زیبایی نیز مهم است.

اطلاعات زیادی در مورد شخصی سازی طرح های لبخند وجود دارد.

در واقع دکتر متخصص طرح لبخند با کمک بیماران نیازمند این روش های طراحی باید برای آنها قابل درک است. حقایق زیادی در مورد طراحی لبخند وجود دارد.

عکس طرح لبخند

عکس طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند دندان مناسب چه افرادی است؟

معمولاً اصلاح طرح لبخند برای :

-افرادی که دارای فاصله بین دندان و مخصوصاً فاصله دندان های جلو می باشند  لبخند در این گونه افراد باعث مشخص شدن فاصله ببین دندان ها میشود که شکل جالب و شایسته ای ندارد و باید نسبت به رفع ایرادات اقدام کرد.

-افرادی که دندان های نامرتب و کجی دارند این دسته افراد به علت عدم چکاپ دوره ای دندان ها در زمان رشد با این مشکل مواجه شده اند در این صورت برای رفع این مشکل پزشک مجموعه اقدام های مختلفی در جهت رفع این مشکل انجام خواهد داد.

-افرادی که به طور مادرزاد برخی از دندان هایشان به صورت ناقص و یا نهفته رشد کرده است این دسته از افراد نیاز به جراحی لئه دارند و برای بهبود شرایط طرح لبخند خود میبایست به پزشک مراجعه کنند.

-افرادی که به هر دلیلی دندان های جلویی خود را از دست داده اند اگه دندان های جلوی طی تصادف و یا اتفاقات مختلف دچار شکستگی شده و یا به طور کل یک یا تعدادی از دندان های جلویی خود را از دست داده این نگران نباشید با خدمات ایمپلنت کلینیک دکتر وحید دهقان میتوان دندان از دست رفته ی خود بازیابی کنید.

-افرادی که دندان های جلویی شان به صورت لب پریده و دارای شگستگی است ممکن است بعضی از افراد تحت اقدامی لبه های دندان های خود را از دست داده باشند در این صورت باید نسبت به رفع ایرادات دندانی مشکل خود را رفع کنند عموما این افراد در خواب های شبانگاهی خود دندان قروچه میکنند و باعث ساییدگی دندان های خود میشوند.

-همچنین افرادی که دارای دندان های زرد رنگ و یا سفید مایل به زرد می باشد این دسته از افراد به دلیل عدم مراقبت از دندان های خود و مثل استعمال دخانیات و مصرف بیش از حد چایی و قهوه باعث زردی دندان های خود شده اند که به جهت رفع این ایراد و اصلاح طرح لبخند خود باید به پزشک مراجعه کنند.

یکی از اقداماتی که در طراحی لبخند انجام می شود ارتودنسی است اگر دندان های نامرتبی دارید  شک نکنید که اولین اقدام برای داشتن لبخندی زیبا انجام ارتودنسی میباشد در کلینیک دکتر دهقان با تجهیزات پیشرفته خدمات ایمپلنت ارتودنسی و طراحی لبخند انجام می شود میزان و نحوه ی استفاده از خدمات مختلف اصلاح طرح لبخند با مشاوره پزشک انجام خواهد شد.

اصلاح طرح لبخند چه مزایایی دارد؟

شما با اصلاح طرح لبخند خویش، از مزایا و مواهب فراوانی برخوردار می‌شوید. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به طور کلی کسانی که دندان‌های سفید، روشن و زیبایی دارند، چهره آن‌ها شاداب‌تر و جوان‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. بنابراین اصلی‌ترین موهبتی که اصلاح طرح لبخند برای چهره شما به ارمغان می‌آورد، جوانی است.
  • جالب است بدانید بسیاری از بیماری‌هایی که به دهان و دندان مرتبط هستند، با اصلاح طرح لبخند به کلی درمان می‌شوند.
  • دندان‌ها و لثه شما پس از اصلاح طرح لبخند، کمتر از قبل در معرض پوسیدگی و عفونت قرار می‌گیرند.
  • اصلاح طرح لبخند، به طور کلی باعث اصلاح ساختار دهان و دندان شده و این موضوع در نهایت موجب تنظیم شدن نسبت لثه به دندان‌ها می‌گردد.
  • انسان‌هایی که دندان‌های سالم و زیبایی دارند، از اعتماد به نفس بیشتری نسبت به سایر افراد برخوردار هستند. اصطلاح طرح لبخند علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، موجب بهبود بخشیدن به شخصیت و جایگاه اجتماعی افراد می‌گردد.
  • بررسی‌ها نشان دهنده آن است افرادی که نسبت به اصطلاح طرح لبخند خویش اقدام کرده‌اند، روابط عاطفی بهتری را با همسر یا پارتنر خود تجربه می‌کنند.

شیوه‌هایی برای ماندگاری طرح لبخند

بدون شک اصلاح طرح لبخند، به تنهایی کافی نیست و پس از دریافت خدمات درمانی و اصلاح کامل طرح لبخند خویش، باید از آن به خوبی نگهداری نمایید. پیشنهاد دندانپزشکان به افرادی که از خدمات درمانی اصطلاح طرح لبخند برخوردار شده‌اند این است که برای افزایش دوام و ماندگاری آن، بیش از همیشه مراقب سلامت دندان‌های خود باشند. بنابراین استفاده منظم از مسواک و خمیر دندان، نخ دندان، دهان شویه و… می‌تواند تاثیر بسزایی در ماندگاری دندان‌های زیبای شما گردد.

علاوه بر این باید در دوره‌های منظم، به دندانپزشک خود مراجعه نموده و طرح لبخند خویش را مورد بررسی قرار دهید. یکی از مزایای مراجعه منظم به دندانپزشک این است که اگر آسیبی (هر چند کوچک) برای دندان‌های شما به وجود آید، می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد، آن را برطرف نمود.

طراحی دیجیتالی طرح لبخند شما

جالب است بدانید که این روزها بسیاری از دندانپزشکان از یک سیستم حرفه‌ای و پیشرفته به نام سیستم DSD یا طراحی دیجیتال لبخند استفاده می‌کنند. در این شیوه منحصر به فرد، قبل از این که عملیات درمانی اصلاح طرح لبخند بر روی بیماران انجام پذیرد، نتیجه نهایی درمان به فرد نشان داده می‌شود. بنابراین او می‌تواند بر مبنای علاقه و سلیقه شخصی خویش و یا عکس‌ها و خاطراتی که از گذشته به یادگار دارد، نسبت به نوع طرح لبخند خویش تصمیم‌گیری نماید.

در این سیستم پیشرفته اصلاح طرح لبخند با اندازه گیری‌های دقیق بر مبنای فاصله مردمک چشم، فاصله گوشه‌های لب، ارتفاع صورت و… انجام می‌پذیرد. تحقیقات نشان دهنده آن است که آنالیز دقیق صورت و دندان توسط این سیستم و قبل از اطلاح طرح لبخند، نتایج شگفت انگیزی به همراه می‌آورد. معمولاً افرادی که قبل از دریافت خدمات دندانی اصلاح طرح لبخند، از سیستم DSD یا طراحی دیجیتال لبخند دیجیتال استفاده نمودند، رضایت بیشتری نسبت به سایرین داشتند.

روش های اصلاح طرح لبخند

از طریق روش های مختلفی مجموعه اقدامات اصلاح طرح لبخند انجام میشود طرح لبخند فقط مربوط به اصلاح دندان ها نیست شامل خدمات  بلیچینگ ، لمینت دندان ، کامپوزیت ونیر ، روکش های فول سرامیک و غیره است ، تا توسط آنها رنگ ، شکل ، فرم ، موقعیت و سایر موارد

هزینه ی اصلاح طرح لبخند هالیوودی

هنگام اتخاذ تصمیم برای تغییر طرح لبخند، مهم است که به یک دندانپزشک معتبر و با تجربه مراجعه کنید. کلینیک زیبایی دندان گاهی اوقات یک روش کاملا اختیاری است، به این معنی که از نظر پزشکی ضروری تلقی نمی شود. به همین دلیل، اکثر شرکت های بیمه هزینه اصلاح لبخند یا عمل های زیبایی دندان را پوشش نمی دهند.

هزبنه اصلاح طرح لبخند هالیوودی بسته به نوع خدمات استفاده شده در فرایند اصلاح طرح لبخند بستگی دارد.

قیمت طرح لبخند در کلینیک دکتر وحید دهقان

هزینه و هزینه اصلاح شکل دندان و لبخند با توجه به نوع روکش استفاده شده متفاوت است. همچنین ممکن است قبل از تنظیم دندان ها و شکل لبخند نیاز به عمل باشد که هزینه را تغییر می دهد. برای اطلاع دقیق از هزینه طراحی لبخند به مراکز دندانپزشکی مراجعه کنید تا دندانپزشک پس از آزمایش های ویژه روی دندان ها قیمت نهایی را به شما اعلام کند.

شما با اولین مراجعه به کلینیک شامل ارزیابی بالینی کامل خواهد بود. به این ترتیب ابتدا اطلاعاتی در مورد تمامی مشکلات دهان و دندان از جمله پوسیدگی های احتمالی به بیمار داده می شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای زیبایی و سلامت دندان های خود به دنبال بهترین دندانپزشک با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت هستید، پیشنهاد می کنیم مطب دکتر متخصص طرح لبخند را نادیده نگیرید.

.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *